mijn eerste kaartje met copic markers

hoi hoi

Afgelopen donderdag heb ik mee eerste lesje gehad hoe gebruik je de copic markers bij zo-wie-zo. En afgelopen zaterdag gaven ze een demo van de copic markers was heel leuk en gezellig zoals altijd.

In een keer kreeg ik een in geving van een kleur die ik wou doen en dat waren de kleuren Zwart en Roze en het afdrukje bij gezocht en bij het in kleuren vond ik toch dat ik nog een kleurtje miste en het is de kleur Blauw geworden en dit is het resultaat geworden.

Ik ben benieuwd wat jullie van me kaartje vinden

laten jullie een leuke reactie achter dat zal ik heel leuk vinden

groetjes van marjo

2 opmerkingen:

  1. ik vindt het een heel mooi kaartje
    met de copic supper
    ik heb de nellie snelle markers gekocht
    vindt het wel erg mooi om mee te kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. netjes hoor mop ;)

    x je grootste fan

    BeantwoordenVerwijderen